اعتقاد ما در حوزه اشتغال،اجرای فعالیت های فرهنگی است
نوشته شده توسط : hgu33

به گزارش ایرنا، كاوه اشتهاردی یكشنبه درنشست با استاندار بوشهر افزود: اعتبارات فرهنگی درحوزه اشتغال و كار آفرینی امسال بر اساس طرح‌ها و برنامه‌ها اختصاص می‌یابد.

وی اظهارداشت: با این حال دشمن همواره در تلاش است تا با برنامه‌های مختلف مردم را دچار حاشیه كرده و ذهن آنها را نسبت به موفقیت‌های نظام دچار تردید كند و وظیفه ما در حوزه فرهنگ این است كه با فعالیت‌های مختلف آرامش را به جامعه تزریق كنیم.

اشتهاردی بیان كرد: با توجه به مصوبه دولت، بودجه‌های فرهنگی امسال در وزارت تعاون براساس طرح و برنامه‌های ارایه شده اختصاص خواهد یافت و ما در این زمینه آمادگی لازم داریم.

معاون فرهنگی وزیر تعاون، كار و رفاه اجتماعی ادامه داد: هر قدر در زمینه امور فرهنگی هزینه كنیم در دیگر بخش‌ها هزینه‌های ما كاهش می‌یابد.

وی ادامه داد: استان بوشهر با وجود ظرفیت‌های عمده درعرصه‌های صنعت، فرصت‌های اشتغال و تولید بسیاری نیزداردو می بایست زمینه های لازم برای بهره برداری از این ظرفیت ها و همچنین برای ایجاد اشتغال پایدار، فراهم شود.

استاندار بوشهر هم در این دیدار گفت: در مورد اهمیت امور فرهنگی همین بس كه رهبر معظم انقلاب تاكید فراوانی در مورد این بخش دارند.

محمد حسین جهانبخش افزود:دراستان بوشهر دستور ویژه‌ای به مدیران در ارتباط با فعالیت‌های فرهنگی صادر شده است و این موضوع را به جد دنبال می‌كنیم.

وی اضافه كرد: با توجه به ظرفیت‌های استان بوشهر در زمینه اشتغال و كارآفرینی، فعالیت‌های فرهنگی در این بخش می‌تواند بسیار موثر باشد. ك/2

7209/539 /679





:: برچسب‌ها: آب , نیویورک شهرستان ,
:: بازدید از این مطلب : 340
|
امتیاز مطلب : 4
|
تعداد امتیازدهندگان : 2
|
مجموع امتیاز : 2
تاریخ انتشار : دو شنبه 29 خرداد 1391 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: